Dana, 29. ožujka održana je edukacija „Stilovi učenja, podrška i socijalizacija djece s teškoćama u razvoju“ koju je provela Tereza Glučina Ravnik, mag.edukacijske rehabilitacije, Floortime terapeut, ADOS i PECS I. praktičar. Edukaciju je financirao Grad Labin, a sudjelovalo je 25 osoba, pomoćnici u nastavi, stručni suradnici I učitelji angažirani u projektu “Zajedno za inkluzivno obrazovanje” kojeg financira Ministarstvo znanosti i obrazovanja, ali sudionici angažirani na drugim projektima.
U prvom teorijskom dijelu polaznici su imali prilike poslušati i vidjeti teorijske okvire stilova učenje djece s teškoćama u razvoju u obliku prezentacije, konkretne primjere iz prakse. U drugom praktičnom dijelu održano je savjetovanje polaznika koji su izlagali konkretno svoje probleme iz prakse. U zadanom vremenskom okviru dotaknuli smo se važnih stilova učenja s obzirom na karakteristike i specifičnosti kao što su teškoće pažnje, senzornog procesuiranja, automatskog (implicitnog učenja), teškoća izvršnih funkcija, teorija o vizualnim tipovima i sl. a prema modelu svjetski cijenjenih stručnjaka iz TEACCH centra (Dr. Lee Marcus jedan od direktora TEACCH Trening programa i klinički profesor i Janet Martin, Autizam specijalistica iz TEACCH Centra).
Nakon teorijskog uvida u svaki pojedini stil učenja polaznicima je predložen model intervencije s obzirom na pojedinu specifičnost kao i konkretni primjeri za podučavanje određenih aktivnosti iz područja spoznaje, komunikacije, motorike, poticanja pažnje kao i razvoja socijalnih vještina. Također bilo je riječi o razinama podrške u direktnom edukacijsko-rehabilitacijskom radu s djecom te o važnosti postepenog pružanja podrške u obliku fizičkog vođenja, demonstracije, pokazivanja ili verbalnog vođenja kao i poticanja samostalnosti. Osvrnuli smo se i na značajke razvoja, važnosti razvojnih miljokaza te stvaranja poticajne okoline u kojoj će dijete zadovoljiti sve svoje potrebe, biti adekvatno poticano ,motivirano i emocionalno regulirano kako bi se omogućilo svako novo učenje. 
Nakon edukacije sudionici su popunili anketu kojom se ispitivalo zadovoljstvo sudionika koji su potvrdili korisnost edukacije.